Så har jeg taget lidt fri til at få lavet Motor.

 

Det tog noget tid at få bearbejdet topstykkerne. Der skulle fjernes støbejern under fjedrene så 

den rette installationshøjde kunne opnås. Ligeledes skulle styret bearbejdes så der kunne 

monteres Teflon Paraplyer. CompCam rullevipper og fjedre.

Seat Load: 223 at 1.900.  Open Load: 537 at 1.250.  Rated 483 lbs

 

Så begynder det at ligne en motor.

Der var lige plads til den.

Føj hvor er der meget der skal rettes til for at få det til at køre.....

C4'eren er lavet færdig. Ultra Bell'en er monteret og det hele er sat på plads på 460'eren

Mistanken om at den tunge 460" ville få den gamle Galaxie til at synke i knæ er ubegrundede.

De nye fjedre i for kan godt bære læsset.

14/08-03 Så har den været startet og den går rigtig godt. Men nu har den tabt olietrytkket, så ny kan jeg begynde at skille ad igen. Det var så den sommer. :-(

23/08-03  Så er det fixet det med olietrykket. Det næste problem er at sådan en 460'er ikke kan være under hjælmen.

Det er også lige blevet løst, med denne hjælm.

Dette er så en C4 med JW's Ultra Bell så den kan sættes på en 460'er.

C4'eren er bygget og forstærket så den skulle kunne tåle op til 1200hk., Vi får se, gør vi.

--------------------------------------

05/09-03

Endelig!!!!

Det ser ud at spæret, jeg har lånt af Mogens, virker som det skal.

Så nu mener jeg at jeg er klar til Sindal imorgen.

Den kørte 8,54 uden at være justeret ordentligt ind. Det er da godt :-) .